Пландалган баадан 20 (жыйырма) пайыздан ашык демпингдик бааны бергенде сатып алуучу уюм/Агент төмөнкү чаралардын бирин колдонот: 1) товарларды сатып алууда сунуш кылынган баанын негиздемесин жана жабдуучунун сунушунда көрсөтүлгөн шарттарда катышуучунун контрактты аткаруу жөндөмдүүлүгүн сурайт; 2) жумуштарды жана кызмат көрсөтүүлөрдү сатып алууда контрактты аткарууга кепилдикти камсыздоонун өлчөмүн сатып алуу жөнүндө документтерде көрсөтүлгөндөн бир жарым эсеге көбөйтөт. 2. Товарларды сатып алууда ушул берененин 1-бөлүгүнүн 1-пункту колдонулган учурда, сатып алуучу уюм/Агент жабдуучудан төмөнкүлөрдү сурайт: 1) өндүрүүчүдөн берилген товардын баасы жана саны көрсөтүлгөн кепилдик катты; же 2) анда товардын бар экендигин ырастаган документтерди; 3) товарды сунушталган баада берүүдөгү анын мүмкүнчүлүгүн ырастаган башка документтерди жана эсептөөлөрдү. Жабдуучу сунушталган баа боюнча негиздеме бербеген учурда, сатып алуучу уюм/Агент анын сунушун четке кагат. Сатып алуучу уюмдун/Агенттин ушул бөлүккө ылайык жабдуучунун сунушун четке кагуу чечими, мындай чечимдин себептери сатып алуулардын жол-жоболору протоколуна киргизилет.
Чектелбеген методдун эки пакеттүү ыкмасынын сунуштарды ачуу жол-жобосу төмөнкүдөй тартипте жүзөгө ашырылат: 1) биринчи пакетте квалификациялык жана техникалык сунуштар менен жабдуучулардын бардык келип түшкөн сунуштары ачылат; 2) экинчи пакетте квалификациялык жана техникалык сунуштар боюнча биринчи пакеттин баалоосунан өткөн жабдуучулардын финансылык сунуштары ачылат. Финансылык сунуштарды ачуу, эгерде сатып алуулардын жол-жоболору ушул Мыйзамдын 4-главасына ылайык токтотулган болбосо, биринчи пакетти баалоонун жыйынтыгы жарыяланган датадан тартып 5 (беш) жумуш күндөн кийин жүзөгө ашырылат.
1) сатып алуу предметинин пландалган наркынын 2 (эки) пайызынан ашпаган өлчөмдө мамлекеттик сатып алуулар боюнча ыйгарым укуктуу мамлекеттик органга берилүүчү акча каражаты же банк кепилдиги түрүндө; 2) сатып алуучу уюмга/агентке түздөн-түз киргизилүүчү жабдуучунун сунушуна кепилдик берүүчү декларация түрүндө
Жабдуучунун сунушуна кепилдикти камсыз кылуу, ал сунушту чакыртып албоого жана шарттарын өзгөртпөөгө, ошондой эле ал жеңүүчүсү деп аныкталган учурда, ушул Мыйзамдын 24-беренесине ылайык белгиленген өлчөмдү эске алуу менен контрактты аткарууну камсыздоо киргизүүгө (бар болсо) жана контракт түзүүгө кепилдик берүү максатында жабдуучу тарабынан киргизилет. Жабдуучунун сунушуна кепилдикти камсыз кылуу жөнүндө талап, жабдуучулар катары сатып алууларга катышкан мамлекеттик жана муниципалдык мекемелерди кошпогондо, бардык жабдуучуларга бирдей колдонулат.
1) чектелбеген ыкманын эки пакеттик жолу - сатып алуу жөнүндө кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып 10 (он) жумуш күндөн кем эмес; 2) сүйлөшүүлөр менен чектелбеген ыкмада - сатып алуу жөнүндө кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып 15 (он беш) жумуш күндөн кем эмес; 3) чектелген ыкмада - сатып алуу жөнүндө кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып 5 (беш) жумуш күндөн кем эмес; 4) квалификациялык талаптар менен котировкаларды сурап алуу ыкмасында - сатып алуулар жөнүндө кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып 3 (үч) жумуш күндөн кем эмес; 5) квалификациялык талаптарсыз котировкаларды сурап алуу ыкмасында - сатып алуулар жөнүндө кулактандыруу жарыяланган күндөн тартып 2 (эки) жумуш күндөн кем эмес.
Сатып алуучу уюм/Агент сунуштарды баалоону бүтүрүп, даттануунун мөөнөтүн эске алуу менен сунуштардын мөөнөтү бүткөнгө чейин келишим түзүшү керек. Баалоо үчүн кошумча убакыт керек болгон учурларда, сатып алуучу уюм/Агент веб-портал аркылуу өз сунуштарын берген бардык сатуучуларга сунуштардын колдонуу мөөнөтүн узартуу жөнүндө сурам жөнөтүүгө милдеттүү. Сатып алуучу уюм/Агент суроо-талапты берүүчүлөрдүн сунуштарынын колдонулушунан кеч эмес мөөнөттө жөнөтөт жана сунуштардын колдонуу мөөнөтү бүткөндөн кийин мөөнөтүн узартууга жол берилбейт. Өз сунуштарынын колдонуу мөөнөтүн узартууга макул болгон берүүчүлөр бул макулдукту веб-портал аркылуу өз сунушун өзгөртпөстөн берүүгө тийиш, ошондой эле сунуштарды кепилдик камсыз кылуунун колдонуу мөөнөтүн узартууга тийиш. Банктык кепилдик берилген шартта, берүүчү узартуунун мөөнөтүн эске алуу менен жаңы банк кепилдигин берет. Сатуучулар сунуштардын мөөнөтүн узартпоого укуктуу, бул үчүн сатуучу Веб-порталга расмий жооп жазышы керек, мындай учурда алардын сунушу четке кагылып, сунуштун кепилдик кепилдиги кайтарылып берилет
Сатып алуучу уюм/Агент төмөнкү учурларда сатып алуулар болгон жок деп тааныйт, эгерде: 1) бир дагы сунуш келип түшпөсө, келип түшкөн сунуштар жетишсиз санда болсо, же болбосо жабдуучулардын бардык сунуштары четке кагылса; 2) сунуштун минималдуу баасы сатып алуу предметинин пландалган бюджетинен ашса; 3) балл менен баалоонун натыйжасы боюнча бир дагы жабдуучу минималдуу өтүү баллын топтой албаса; 4) сатып алуулардын жеңүүчүсү, же болбосо рейтинг боюнча кийинки орунду ээлеген жеңүүчү контрактыга кол коюудан баш тартса, же болбосо сатып алуучу уюм/Агент рейтинг боюнча кийинки орунду ээлеген жабдуучу менен контрактыга кол койбоо жөнүндө чечим кабыл алса; 5) мамлекеттик сатып алуулар боюнча ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан ушул Мыйзамдын 8-беренесинин 3-бөлүгүнө ылайык бузуулар аныкталса.
Эгерде андан ары сатып алуулардын зарылдыгы жок болуп калса, сатып алуучу уюм/Агент мамлекеттик сатып алуулардын жол-жобосун контракт түзүлгөнгө чейин каалаган убакта жокко чыгара алат. Кийинчерээк сатып алуучу уюмга мындай сатып алуу предметин сатып алуу зарылчылыгы болбой калган учурдан тартып 1 (бир) жылдын ичинде сатып алуучу уюмдун чечими боюнча талап кылынбай калган сатып алуу предметин сатып алууга тыюу салынат. Эгерде, чектелбеген ыкманын эки пакеттик жолун колдонуу менен сатып алууларды жүргүзүүдө сатып алуу жөнүндө документтердин талаптарына жооп берген бир гана сунуш берилген же болбосо четке кагылгандан кийин сатып алуу жөнүндө документтердин талаптарына жооп берген бир гана сунуш калса, анда бул сатып алуулар болду деп таанылат. Эгерде сатып алуу котировкаларды суратып алуу ыкмасы менен жүргүзүлсө жана баалоонун натыйжалары боюнча сатып алуу жөнүндө документтердин белгиленген талаптарына жооп берген жабдуучунун бир гана сунушу калса, анда бул сатып алуу болду деп таанылат. Жабык типтеги алкактык макулдашууну колдонуу менен сатып алуулар ишке ашырылган учурда бир гана сунуш берилсе, же болбосо четке кагылгандан кийин сатып алуулар жөнүндө документтердин талабына жооп берген бир гана сунуш калса, анда сатып алуунун мындай жол-жобосу болду деп таанылат. Эгерде ачык типтеги алкактык макулдашууну колдонуу менен сатып алууларды ишке ашырууда бир гана сунуш берилген учурда же болбосо четке кагылгандан кийин сатып алуулар жөнүндө документтердин талабына жооп берген бир гана сунуш калса, анда сатып алуунун мындай жол-жобосу болгон жок деп таанылат.
1) сунушту берген жабдуучу сатып алуу документтеринде же алдын ала квалификациялоо документтерине белгиленген квалификациялык талаптарга жооп бербесе; 2) берүүчү берүүчүнүн сунушуна кепилдик берүүчү декларацияга кол койбосо, же болбосо жабдуучунун сунушуна кепилдикти камсыздоону бербесе; 3) жабдуучуда салыктар же камсыздандыруу төгүмдөрү боюнча 10 эсептик көрсөткүчкө барабар же андан жогору карызы болсо; 4) жабдуучунун сунушунда сунушталган техникалык параметрлер сатып алуу жөнүндө документтердин техникалык өзгөчөлүгүнө ылайык келбесе; 5) жабдуучунун бул сунушу мааниси боюнча сатып алуу жөнүндө документтердин талаптарына жооп бербесе
Кыргыз Республикасынын 2022-жылдын 14-апрелиндеги №27 ”Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө Мыйзамынын” (мындан ары – Мыйзам) 26-беренесинин 4-бөлүгүнө ылайык, сатып алуучу уюм/Агент жабдуучунун сунушун, эгерде анда сатып алуу жөнүндө документтерден баяндалган мүнөздөмөлөрдөн, шарттардан жана башка талаптардан олуттуу түрдө өзгөрүлбөгөн же олуттуу түрдө четтебеген анча-мынча дал келбестиктер болсо, талаптарга жооп берет деп карашы мүмкүн. Төмөнкү четтөөлөр, жаңылыштыктар олуттуу болуп саналат эгер: 1) товарларды же жумуштарды берүүнүн предметине же көлөмүнө же сапатына же сатып алуу жөнүндө документтердин талаптарын аткарууга олуттуу таасир көрсөтүүчү талап кылынган документтер же маалыматтар жок болсо; 2) сатып алуунун предмети, берүүнүн көлөмү, жумуштары, кызмат көрсөтүүлөрү сатып алуу жөнүндө документтердин талаптарына жооп бербесе; 3) товарларга, аткарылган жумуштарга же кызмат көрсөтүүлөргө берилген кепилдиктердин мөөнөтү сатып алуу жөнүндө документтерде белгиленген мөөнөттөн аз болсо; 4) белгиленген талаптарга негиздүү деңгээлде жооп берүүчү сунуштарды берген башка берүүчүлөрдү бирдей эмес шарттарга коюусу мүмкүн болсо.
В Тандоо конкурсной комиссии нет.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 46-статьи обжалование в судебном порядке.Споры между поставщиками, консультантами и закупающей организацией, возникающие при осуществлении процедур закупок, а также решения закупающей организации, независимой комиссии, принятые в соответствии со статьей 45 настоящего Закона, обжалуются в суде в порядке, предусмотренном законодательством Кыргызской Республики.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 8-статьи 3-пункту привлечение к ответственности за нарушение положений нормативных правовых актов в сфере государственных закупок в порядке, предусмотренном законодательством Кыргызскрй Республики.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 45-статьи 7-пункту в случае если обращение признано обоснованным, независимая комиссия выносит решение о включении поставщика в базу данных недобросовестных поставщиков сроком на 2 года.
6) Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 43-статьи 3-пункту Предметом обжалования не могут быть: 1) условие применения банковского сопровождения контрактов; 2) решение закупающей организации, принятое в соответствии с частью 1 статьи 28 настоящего Закона; 3) закупки, осуществленные через электронный каталог на стандартные товары, где цена является единственным критерием оценки.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 43-статьи 2-пункту 2. Жалоба может быть подана: 1) на метод государственных закупок; 2) на условия документации о закупке; 3) на действие (бездействие), решение закупающей организации/Агента; 4) на изменение условий контракта в момент подписания контракта о закупках.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 44-статьи 3-пункту. При поступлении жалобы на метод государственных закупок или условия документации о закупке закупающая организация рассматривает жалобу в электронном формате и в течение 3 рабочих дней со дня поступления жалобы выносит мотивированное решение. При этом закупающая организация переносит окончательный срок подачи предложений на 5 рабочих дней.При поступлении жалобы на действие (бездействие) решение закупающей организации или на изменение условий контракта закупающая организация приостанавливает заключение контракта о закупке на 5 рабочих дней, при этом веб-портал автоматически отправляет уведомление о жалобе всем участникам. Закупающая организация рассматривает жалобу в электронном формате и в течение 3 рабочих дней со дня поступления жалобы выносит мотивированное решение. Закупающая организация выносит одно из следующих решений: 1) о признании жалобы обоснованной; 2) о признании жалобы необоснованной. Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 45-статьи 2-Зпункту Мотивированное решение закупающей организации размещается на веб-портале. Обращения и административные жалобы рассматриваются через веб-портал в порядке, установленном настоящей статьей. Административные жалобы подаются в течение 2 рабочих дней с даты публикации решения закупающей организации на веб-портале. 3) Административные жалобы и обращения не рассматриваются в случае, если по предмету обращения или административной жалобы начались судебные разбирательства или при наличии вступившего в законную силу решения суда, вынесенного по спору между теми же сторонами, о том же предмете и по тем же основаниям. 4) При подаче административной жалобы веб-портал направляет уведомление всем заинтересованным сторонам и независимая комиссия приостанавливает заключение контракта о закупке на 3 рабочих дня. При подаче обращения веб-портал направляет уведомление поставщику или консультанту, в отношении которого поступило такое обращение. 5) Административные жалобы рассматриваются в пределах заявленных требований и в течение 3 рабочих дней с момента поступления административной жалобы на веб-портале выносится мотивированное решение с указанием обоснований: 1) о признании административной жалобы необоснованной и оставить решение закупающей организации без изменения; 2) о признании административной жалобы обоснованной и отменить решение закупающей организации.
Согласно закона О государственных закупках Кыргызской Республики 43-статьи 1-пункту 1 Поставщики и консультанты через веб-портал вправе обжаловать действия (бездействие), решение закупающей организации, если их действия (бездействие), решение нарушают прай; и законные интересы этого поставщика или консультанта, в следующем порядке: 1) в адрес закупающей организации (административный орган первой инстанции); 2) в адрес независимой комиссии (административный орган второй инстанции). В случае неудовлетворения жалоб в двух инстанциях рассмотрение жалоб осуществляется в судебном порядке.
Согласно Закона "О государственных закупках" Кыргызской Республики 44-статьи 5-пункт поставщик или консультант, не согласные с решением комиссии по жалобе закупающей организации, имеют право подать административную жалобу в независимую комиссию.
Независимая комиссия, поскольку она является независимой, может осуществлять свою функциональную деятельность в любом удобном месте, независимо от места нахождения, через личный кабинет.
Тандоодо конкурстук комиссия жок.
Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар женунде мыйзамдын 46-беренесине ылайык, сатып алуулар жол-жоболорун жүзөгө ашырууда берүүчүлөр, консультанттар жана сатып алуучу уюмдун ортосунда келип чыгуучу талаш-тартыштар, ошондой эле ушул Мыйзамдын 45-беренесине ылайык сатып алуучу уюм, көз карандысыз комиссия тарабынан кабыл алынган чечимдер Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында каралган тартипте сотко даттанылат.
Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө мыйзамдын 8-беренесинин 3 пунктуна ылайык, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында каралган тартипте мамлекеттик сатып алуулар чөйрөсүндөгү ченемдик укуктук актылардын жоболорун бузгандыгы учун жоопкерчиликке тартылат.
Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө мыйзамдын 45-беренесинин 7-пунктуна ылайык, эгерде кайрылуу негиздуу деп таанылган учурда, кез карандысыз комиссия 2-жылдык мөөнөткө ак ниет эмес берүүчүлөрдүн маалымат базасына киргизүү жөнүндө чечим чыгарат.
Төмөнкүлөр даттанууга боло албайт: 1) контракттарды банктык коштоону колдонуу шарты; 2) сатып алуучу уюмдун ушул Мыйзамдын 28-беренесинин 1-бөлүгүнө ылайык кабыл алган чечими; 3) баа баалоонун жалгыз критерийи болуп саналган стандарттык товарларды электрондук каталог аркылуу жүзөгө ашырган сатып алуулар.
5. Административдик даттануулар билдирилген талаптардын четтеринде каралат жана административдик даттануу келип тушкөн учурдан тартып 3 жумуш кундун ичинде негиздемелерин көрсөтүү менен веб-порталда төмөнкүдөй чечим чыгарылат: 1) административдик даттанууну негизсиз деп таануу жана сатып алуучу уюмдун чечимин өзгөртүүсүз калтыруу жөнүндө; 2) административдик даттанууну негиздүү деп таануу жана сатып алуучу уюмдун чечимин жокко чыгаруу жөнүндө. Кайрылуу келип тушкөндө көз карандысыз комиссия кайрылуу келип түшкөн күндөн тартып 10-жумуш күндүн ичинде мындай кайрылуунун негиздүүлүгү же болбосо негизсиздиги жөнүндө чечим чыгарат.
4) Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар женунде мыйзамдын 44-беренесинин З-пунктуна ылайык, мамлекеттик сатып алуулардын усулуна же сатып алуу жөнүндө документтердин шарттарына даттануу келип түшкөн учурда, сатып алуучу уюм даттанууну электрондук форматта карайт жана даттануу келип түшкөн күндөн тартып 3-жумуш күндүн ичинде чечим чыгарат. Мындан сатып алуучу уюм сунуштарды берүүнүн акыркы мөөнөтүн 5-жумуш күнгө жылдырат. Сатып алуучу уюмдун аракетине (аракетсиздигине), чечимине же контракттын шарттарын өзгөртүүгө даттануу келип түшкөндө, сатып алуучу уюм сатып алуу жөнүндө контракт түзүүнү 5-жумуш күнгө токтото турат, мында веб-Портал автоматтык түрдө бардык катышуучуларга даттануу жөнүндө билдируу жөнөтөт. Сатып алуучу уюм даттанууну электрондук форматта карайт жана даттануу келип тушкөн кундөн тартып 3- жумуш кундун ичинде чечим чыгарат. Сатып алуучу уюм төмөнкү чечимдердин бирин чыгарат: 1) даттанууну негиздүү деп таануу жөнүндө; 2) даттанууну негизсиз деп таануу жөнүндө. Сатып алуучу уюмдун чечими веб-порталга жайгаштырылат. Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө мыйзамдын 45-беренесинин 2-3- 4- 5пунктуларына ылайык Кайрылуулар жана административдик даттануулар ушул беренеде белгиленген тартипте, веб-портал аркылуу каралат. Административдик даттануулар сатып алуучу уюмдун чечими веб-порталда жарыяланган кундөн тартып 2 жумуш кундун ичинде берилет.
3) Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар женунде мыйзамдын 43-беренесинин 1-пунктуна ылайык, беруулер жана консультанттар веб-портал аркылуу сатып алуучу уюмдун аракетине (аракетсиздигине), чечимине даттанууга укуктуу, эгерде апардын аракети (аракетсиздиги), чечими бул жабдуучунун же консультанттын укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын теменку тартипте бузса: 1) сатып алуучу уюмдун дарегине (биринчи инстанциядагы администрациялык орган); 2) кез карандысыз комиссиянын дарегине (экинчи инстанциядагы администрациялык орган). Эки инстанциядагы даттануу канааттандырылбаган учурда, даттанууларды кароо сот тартибинде жузеге ашырылат.
Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө мыйзамдын 44-беренесинин 5-пунктуна ылайык, сатып алуучу уюмдун даттануу боюнча комиссиясынын чечимине макул болбогон берүүчү же консультант көз карандысыз комиссияга административдик даттануу берүүгө укуктуу.
Көз карандысыз комиссия, ал кез карандысыз болгондуктан, өзүнүн функционалдык иш- аракеттерин каалаган ыңгайлуу жерде, жайгашкан жерине карабастан, жеке кабинет аркылуу жүргүзө алат.
В соответствии со статьей 29 В случае отказа или не подтверждения уведомления определенным победителем закупающая организация/Агент может заключить контракт с поставщиком, занявшим следующее место по рейтингу, в соответствии с пунктом 16 части 1 статьи 27 настоящего Закона.
В соответствии со статьей 26 предложения поставщика отклоняется, если задолженность по налогам или страховым взносам выше/равна 10 расчетных показателей.
В соответствии со статьей 24 Закона в таких случаях закупающие организации проводятся антидемпинговые меры.
национальный режим - режим, предусматривающий допуск товаров, работ, услуг иностранного происхождения и поставщиков (подрядчиков), предлагающих такие товары, выполняющих работы, оказывающих услуги, к участию в государственных закупках на равных условиях с товарами кыргызского происхождения, работами, услугами, соответственно выполняемыми, оказываемыми поставщиками (подрядчиками) Кыргызской Республики, если требование о предоставлении такого режима установлено международными договорами, вступившими в силу в соответствии с законодательством Кыргызской Республики;
Все действия и переписка, связанные с процедурами государственных закупок, являются доступными и должны осуществляться на веб-портале или в электронном каталоге путем применения квалифицированной электронной подписи, имеющей юридическую силу, приравненную к собственноручно подписанному документу.
• поставщик, представивший предложение, не соответствует квалификационным требованиям, установленным документацией о закупке или пред квалификационной документацией; • поставщик не подписал декларацию, гарантирующую предложение поставщика, либо не предоставил гарантийное обеспечение предложения поставщика; • поставщик имеет задолженность по налогам или страховым взносам, равную или выше 10 расчетных показателей; • технические параметры, предложенные в предложении поставщика, не соответствуют технической спецификации документации о закупке; • данное предложение поставщика по существу не отвечает требованиям документации о закупке.
государственные закупки - приобретение закупающей организацией товаров, работ, услуг и консультационных услуг методами, установленными настоящим Законом, финансируемое полностью или частично за счет государственных средств, согласно пункта 10 статьи 3 Закона.
• наименование, адрес и страну регистрации консультантов; • количество баллов за техническое, финансовое предложения и совместную оценку; • информацию о жалобах и результатах их рассмотрения; • информацию о приостановлении и возобновлении процедур; • рейтинг победителя закупки с указанием первого и второго места; • другую информацию, которую необходимо включить в протокол процедур закупок в соответствии с положениями законодательства Кыргызской Республики о государственных закупках.
• аффилированное лицо - лицо, соответствующее одному или нескольким ниже перечисленным признакам, за исключением государственных и муниципальных учреждений, где участником или учредителем является закупающая организация, и деятельность которых не противоречит законодательству о конкуренции: • - лицо, оказывающее влияние на принятие решения по процедурам государственных закупок; • - руководитель и работник закупающих организаций/Агента, а также их близкие родственники или близкие лица; • - участник (учредитель) поставщика или консультанта, который является лицом, занимающим политическую государственную должность, политическую муниципальную должность, специальную государственную должность, и его близкие родственники или близкие лица, владеющие долей в уставном капитале поставщика или консультанта;
• В соответствии с пунктом 1 статья 5 Запрещается: • поставщикам и консультантам, а также их руководителям, включенным в базу данных недобросовестных поставщиков и консультантов, в том числе участвующим в составе другого поставщика в качестве субподрядчика либо участника простого товарищества. • поставщикам и консультантам, если участники, члены органов управления являются аффилированными лицами с закупающей организацией/Агентом. • поставщикам и консультантам, если участники и члены органов управления одного поставщика в отношении участников, членов органов управления другого поставщика являются близкими родственниками и близкими лицами.
Баалоонун жүрүшүндө сатып алуучу уюм/Агент жабдуучунун сунушун төмөнкү учурларда четке кага алат,эгерде: 1) сунушту берген жабдуучу сатып алуу документтеринде же алдын ала квалификациялоо документтерине белгиленген квалификациялык талаптарга жооп бербесе; 2) беруучу беруучунун сунушуна кепилдик беруучу декларацияга кол койбосо, же болбосо жабдуучунун сунушуна кепилдикти камсыздоону бербесе; 3) жабдуучуда салыктар же камсыздандыруу төгүмдөрү боюнча 10 эсептик көрсөткүчкө барабар же андан жогору карызы болсо; 4) жабдуучунун сунушунда сунушталган техникалык параметрлер сатып алуу жөнүндө документтердин техникалык өзгөчөлүгүнө ылайык келбесе; 5) жабдуучунун бул сунушу мааниси боюнча сатып алуу жөнүндү документтердин талаптарына жооп бербесе.
- 29-статьяга ылайык Аныкталган жеңүүчү тарабынан билдирүү ырасталбаган же андан баш тарткан учурда сатып алуучу уюм/Агент ушул Мыйзамдын 27-беренесинин 1-бөлүгүнө 16-пунктуна ылайык рейтинг боюнча кийинки орунду ээлеген жабдуучу менен контракт түзө алат.
- 26-беренеге ылайык, салык же камсыздандыруу төгумдөру боюнча карыз 10 эсептик көрсөткүчтөн жогору/барабар болсо, сатуучунун сунушу четке кагылат.
- Мыйзамдын 24-беренесине ылайык мындай учурларда сатып алуучу уюмдар демпингге каршы чараларды көрүшөт.
- улуттук режим - чет елкеде чыгарылган товарлардын, жумуштардын, кызмат керсетуулердун жана ушундай товарларды сунуштаган, жумуштарды аткарган, кызматтарды керсеткен беруучулердун (подрядчылардын) Кыргызстанда чыккан товарлар, жумуштар, кызмат керсетуулер, тийиштуу турде Кыргыз Республикасынын беруучулеру (подрядчылары) тарабынан аткарылган жумуштар, кызмат керсетуулер менен бирдей шартта катышуусуна уруксат берген режим, эгерде мындай режимди сунуштоо женунде талап Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык тартипте кучуне кирген эл аралык келишимдерде белгиленсе;
- Мамлекеттик сатып алуулардын жол-жоболору менен байланышкан бардык иш-аракеттер жана кат алышуулар жеткиликтуу болуп саналат жана алар өзу кол койгон документке тендештирилген, юридикалык күчкө ээ болгон квалификациялуу электрондук колтамганы колдонуу жолу менен веб-порталда же электрондук каталогдо жузеге ашырылууга тийиш.
- Cатып алуучу уюм тарабынан товарларды, жумуштарды, кызмат көрсөтүүлөрдү жана консультациялык кызматтарды көрсөтүүнү ушул Мыйзамда белгиленген, мамлекеттик каражаттардын эсебинен толук же жарым-жартылай каржылануучу усулдар менен сатып алуулар,10-пунктунун 3-беренесине ылайык.
- консультанттардын аталышы,дареги жана катталган өлкөсү; - техникалык, каржылык сунуштар жана биргелешип юаалоо үчүн упайлардын саны; - даттануулар жана аларды кароонун натыйжалары жөнүндө маалыматтар; - жол-жоболорду токтотуу жана кайра баштоо жөнүндө маалымат; - биринчи жана экинчи орунду көрсөтүү менен сатып алуунун жеңүүчүсүнүн рейтинги; - Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө мыйзамдарга ылайык сатып алуулардын жол-жоболорунун протоколуна киргизилүү зарыл болгон башка маалыматтар.
Аффирленген жак - сатып алуучу уюм катышуучу же уюштуруучу болуп саналган мамлекеттик жана муниципалдык мекемелерди кошпогондо, төмөндөгү мүнөздөмөлөрдүн бирине же бир нечесине ылайык келген жана иши атаандаштык жөнүндө мыйзамдарга карама-каршы келбеген жак: - мамлекеттик сатып алуулардын жол-жоболору боюнча чечим кабыл алууга таасир көрсөтүүчү жак; - сатып алуучу уюмдардын/Агенттин жетекчиси жана кызматкери, ошондой эле алардын жакын туугандары же аларга жакын болгон жак; - саясий мамлекеттик кызматты, саясий муниципалдык кызматты, атайын мамлекеттик кызматты ээлеген жак болуп саналган берүүчүнүн же консультанттын катышуучусу (уюштуруучусу) жана берүүчүнүн же консультанттын уставдык капиталында үлүшкө ээ болгон анын жакын туугандары же жакын адамдары;
5 статьянын 1-пунктуна ылдайык тыюу салынат: -Берүүчүлөрдүн жана консультанттардын маалыматтар базасына киргизилген берүүчүлөргө жана консультанттарга, ошондой эле алардын жетекчилерине, анын ичинде башка берүүчүнүн курамында субподрядчы же болбосо жөнөкөй шериктештиктин катышуучусу катары катышууга тыюу салынат; -Эгерде катышуучулар, башкаруу органдарынын мүчөлөрү сатып алуучу уюм/Агент менен аффилирленген жак болуп саналса, берүүчүлөргө жана консультанттарга мамлекеттик сатып алууларга катышууга тыюу салынат; -Эгерде бир берүүчүнүн башкаруу органдарынын катышуучулары жана мүчөлөрү башка берүүчүнүн башкаруу органдарынын катышуучуларына, мүчөлөрүнө карата жакын туугандары жана жакын адамдары болуп саналса, берүүчүлөрдүн жана консультанттардын бир жерден сатып алууга катышуусуна тыюу салынат.